peelsdeeni
Reaction score
203

Profile posts Latest activity Postings About

  • I almost can't tell which is worse, school or work. Either way you still got people shouting at you and high levels of stress. With work you earn money whereas with school you earn "knowledge" so then you can work later in the future. wtf
    peelsdeeni
    peelsdeeni
    I remember in my more "angsty teenage phase" I listened to this one song that basically said that school is useless and 98% of what you learn there is a waste of time and brain space and I believe, to this day, that they are totally correct. Like seriously, who the hell needs to know how to dissect a grasshopper other than science people?
    DarkeReises
    DarkeReises
    I honestly can't complain much about my high school experience when all I took are tech courses and engineering shit. Not to mention I've always had lax teachers when it came to cellphones, meaning I spent 90% of my school day on my phone(not an exaggeration) reading novels lol
    CadmarLegend
    CadmarLegend
    Doctors need the knowledge, engineers, architects, etc., etc..
    I just started my Pokemon adventure today! My brother is trying to make me do a Nuzlocke tho. The cold bastard
    Ddraig
    Ddraig
    Do a Monotype run as a compromise then ~
    Blitz
    Blitz
    Or do a random one if you wanna be more wacky
    peelsdeeni
    peelsdeeni
    Monotype would also be a bit difficult IMO (for obvious reasons and I also never played a Monotype before, maybe in the future tho)
    And a randomizer run would be too annoying
    I'm lying in bed right now and I think a bat just hit my window, that or a serial killer's out to get me....I think I need to stop watching true crime right before "bed." *whispers* I don't sleep
    • Like
    Reactions: Squidfish
    BenJepheneT
    BenJepheneT
    @GenEriko
    Your neighborhood must dish out good Ds
    Generik0
    Generik0
    Oh, boy I'm just tired of seeing couples make love in front of our house.

    That said though it's fun seeing breakups.
    peelsdeeni
    peelsdeeni
    How do they do the breakups? Do they slap each other while hysterically screaming or do they do the lame and boring version, the I-don't-like-you-anymore-but-lets-be-friends? I think I also need to stop watching shitty Netflix dramas
    I finally got sleep, after nearly three days chugging coffee. And after that sleep I think I can understand why regular people like to sleep.
    I'm pretty sure like at least 50% of my body mass at this point is just, coffee.
    • Like
    Reactions: Leti
    Leti
    Leti
    50% coffee
    50% water
    peelsdeeni
    peelsdeeni
    update
    50% coffee
    40% water
    and 10% regret
    • Like
    Reactions: Leti
    CadmarLegend
    CadmarLegend
    Me:

    60% coffee
    10% organs
    15% sleeplessness
    14% awake all night
    1% needs to go to work
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top